KOM ALLEEN
Indien echt nodig mag 1 partner/kind mee komen.
MAXIMUM 30 MINUTEN PER KLANT
U kan u voor uw bezoek gerust reeds via mail, sociale media of telefonisch informeren zodat we u in de winkel snel kunnen helpen.
KOM STIPT OP TIJD
We vragen u om stipt het uur van uw afspraak na te leven. Kan u er niet zijn, annuleer dan uw afspraak om plaats te maken voor anderen.
HOU AFSTAND
Hou zowel buiten als in de winkel tegenover iedereen minstens 1,5m afstand. De werkplaats is niet toegankelijk voor klanten.
ONTSMET UW HANDEN
Wij voorzien zowel aan de ingang als aan de kassa ontsmettingsmiddel.
DRAAG EEN MONDMASKER
Draag uw mondmasker over mond en neus zodra u de winkel betreedt. Draag het ook op de parking indien er daar nog mensen wachten.
WEES GEDULDIG
- Herstellingen "à la minute" zijn niet mogelijk.
- Door moeilijkheden met leveringen van onderdelen kan er een langere wachttijd voor herstellingen optreden.
- Zodra een herstelling klaar is geven wij u een seintje. U kan dan een afspraak maken om uw herstelling op te halen.
- Door moeilijkheden met leveringen van onderdelen kan er een langere wachttijd voor herstellingen optreden.
- Zodra een herstelling klaar is geven wij u een seintje. U kan dan een afspraak maken om uw herstelling op te halen.
BESTEL TIJDIG
De fietsindustrie maakt een ongekende periode door. Doordat sommige fabrikanten de vraag verzesvoudigd zien is het een kwestie van tijdig informeren en bestellen. Vooral voor sportfietsen merken we dat wachttijden van meer dan een half jaar steeds meer regel dan uitzondering worden. Onze leveranciers voorspellen dat dit nog geruime tijd zal aanhouden. Tijdig bestellen is dus het motto!